środa, 26 września 2012

Etiaxil - co to jest i moja opinia

Co to jest?
W skrócie mówiąc Etiaxil to produkt który chroni nas przed potem.
Ale nie jest to zwykły antyperspirant w kulce.
"Zaawansowany regulator pocenia"
Ten produkt ma na prawdę silne działanie i wolno go używać maksymalnie dwa razy w tygodniu.
Ma unikalną, klinicznie potwierdzoną formułę zapewniającą długotrwałą ochronę przed potem.
Do wyboru mamy dwa rodzaje tego produktu do używania pod pachami: do skóry wrażliwej ( niebieski) i do skóry normalnej (czerwony)
Ponad to firma ma również produkt do stóp i dłoni - oczywiście na potliwość.

"Etiaxil działa tak efektywnie dzięki formule opartej na bazie alkoholu. Alkohol wysusza skórę i działa jako czynnik pomagający stworzyć długotrwałą „blokadę” dla potu. Jest łagodny dla skóry i dobrze tolerowany. Ze względu na nawilżające i zmiękczające substancje zawarte w formule Etiaxilu, a także ponieważ nie zawiera substancji zapachowych i konserwantów"


Ulotka mówi, że aby osiągnąć najlepszy rezultat stosuj ściśle według instrukcji.

Trzy zasady stosowania Etiaxilu:
*Stosuj na noc przed pójściem spać
*Stosuj na całkowicie suchą i niepodrażnioną skórę
*Rano zmyj bez potrzeby ponownej aplikacji

Jak często stosować Etiaxil?
Aby utrzymać pot pod kontrolą stosuj Etiaxil 2-3 noce w tygodniu, lub tak często jak potrzeba.


Moja opinia - obserwacje i uwagi
Produkt jak najbardziej skuteczny.
Faktycznie ma bardzo silne działanie i osobiście używam go rzadko, najczęściej latem i to maksymalnie raz w tygodniu.
Broń boże nie stosować go na świeżo ogolną pachę bo zadrapiecie się na śmierć :)
Co do zapachu - firma tu trochę przesadziła z twierdzeniem, że produkt nie ma zapachu - bo ma i to iście spirytusowy.
Ale to się da przeżyć.
Buteleczka jest bardzo mała - ma zaledwie 12ml i kosztuje około 55zł.
Mi udało się ją kupić w przecenie za 35zł w SuperPharm.
Ale produkt jest wart swojej ceny - potliwość znika z naszego życia.
Oczywiście dla komfortu lub zapaszku można używać swojego ulubionego dezodorantu w kulce lub w sztyfcie ale to wyłącznie dla własnego kaprysu :)
Polecam ten produkt właściwie każdemu - nawet jeśli nie pocicie się zbytnio (tak jak w moim przypadku) to pozbędziecie się problemu kompletnie.
Bardzo wygodna sprawa :)
Buteleczka choć mała i choć droga to jest wydajna, bo produkt nakładamy rzadko i w małej ilości.

Jak ja to robię?
Rano golę paszki około 9:00 :) wieczorem koło godziny 23:00 tuż przed snem nakładam produkt i tak go zostawiam do rana.
Rano po wstaniu, zmywam go ciepłą wodą i mydłem i po krzyku.
Nie pozostaje żaden zapach ani nawet ślad.





4 komentarze:

  1. moja mama tego używała ale czy to faktycznie działało? z tego co mówiła efekt nie był piorunujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać na każdego działa inaczej :) mi go poleciła koleżanka a jej siostra... i wszystkie wielbimy ten produkt:)

      Usuń
  2. A na moja mame jak najbardziej dzialało chociaż tez mało się poci. :) Produkt jak na 12ml spirytysu dość drogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go używałam, ale potem zauważyłam wiele zastępników w dużo lepszej cenie. W każdej aptece można zapytać o tańszy zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń