piątek, 21 września 2012

Synergen Body Butter Kokosowy

To masło do ciała zakupiłam w Rossmanie w miesiącu sierpień.
Wtedy było w promocji i zapłaciłam za nie zaledwie 6 zł.
Z zadowoleniem stwierdzam, że ten produkt jest bardzo udany =)
Zapach ma kosmiczny! Rewelacyjny...kokosowy, słodki...ma sie ochotę wziąć łyżeczkę i skubnąć trochę =)
Ma dość gęstą konsystencje i przypomina tym typowy krem Nivea.
Dobrze nawilża.
Jak za tą cenę na prawdę warto.
Ja osobiście nie smaruję się nim na całym ciele - preferuję ręce i szyję - dekolt - tak aby pięknie i świeżo pachnieć.
To masło ląduje w moich ulubieńcach sierpnia :)
<3


4 komentarze:

  1. Kokos za 6 zł to dobra promocja. Czas zaopatrzyć się w nawilżacze =)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem uzależniona od maseł czy kremów do ciała, a zapach kokosowy bardzo lubię; może pomyślę o tym właśnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. dzięki za komentarz.
    powiem Ci, że ja też nie afiszuję się z moim blogowaniem. o mojej stronie wie tylko jedna koleżanka, która nie ma kontaktu z ludźmi, których się boję. po prostu się nie znają i to dla mnie duży plus. ona wchodzi, często czyta, ogląda zdjęcia i nie hejtuje blogowania na prawo i lewo, co na pewno zrobiłyby osoby, o których mówiłam wcześniej. w każdym razie wiem, że skasować bloga jest bardzo łatwo - wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk i już, ale odbudować wszystko jest o wiele trudniej.

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zimą takie przypomnienie lata w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń