środa, 16 stycznia 2013

Korektor Rozświetlający Lovely

Korektor Rozświetlający Lovely
Cena około 8zł - Rossman
Opakowanie 2ml

Korektor bardzo fajny - jest bardzo miłym odkryciem jak dla mnie. Osobiście bardzo lubię tą firmę a szczególnie kredki do oczu oraz lakiery.
Ja ten korektor stosuje pod oczy oraz czasami na górną część polików jako rozświetlacz i wykończenie makijażu.
Daje na prawdę fajny efekt - lekko złocisty

Plusy:

  • niska cena
  • fajna konsystencja
  • wygodna aplikacja dzięki pędzelkowi
  • fajny połyskujący i rozświetlający efekt
  • dobrze kryje
  • długo utrzymuje się na twarzy
Minusy:
  • nieciekawy zapach
  • wchodzi w zmarszczy i załamania
  • czasem aplikator się zacina




1 komentarz:

  1. Podobny korektor, ale nie rozświetlający, kupiłam sobie kilka lat temu (miał nieco inne opakowanie/kolory). Pamiętam, że byłam niezadowolona. Jak dla mnie był zbyt rzadki, jeśli chodzi o konsystencję i nie krył dobrze. Użyłam go kilka razy i oddałam siostrze,a sama wróciłam do korektorów w sztyfcie. Samego korektora rozświetlającego nie używałam. Miałam bazę rozświetlającą z Avonu i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń