wtorek, 18 września 2012

Tusz do rzęs Maybelline

Muszę przyznać, iż jest to jeden z moich ulubionych tuszów do rzęs.
Wypróbowałam już wiele, zarówno z tej firmy jak z innych i stwierdzam że ten to mój nr 1.
Jest to czarny tusz do rzęs od Mayballine Volum Express - Cat eyes.
Mam go już dość długo i ciągle działa bez zarzutu. 
Nie kruszy się i nie obsypuje.
Nie skleja rzęs.
Jest bardzo wydajny.
Daje na prawdę ładny efekt - fajnie pogrubia i wydłuża rzęsy.


Szczoteczka jak dla mnie idealna - cienka i lekko wygięta.
Lekko i przyjemnie się ten tusz nakłada - bez żadnych niechcianych "zabrudzeń" =)
Mogę go spokojnie polecić - u mnie ląduje w Ulubieńcach Sierpnia.
Kupiłam go za około 20 zł i o ile pamiętam to był w promocji.
Ma 9,5ml.


4 komentarze:

  1. Mam go :)) również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także używam tego tuszu ;) Jest rewelacyjny, zawsze gdy kupuje jakiś nowy, od razu ląduje on w szafce z nieużywanymi kosmetykami, bo Maybelline jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także mam używałam tego tuszu i na prawdę jest super:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam fioletowy i był niezly. Czesto robia na nie promocje w superpharmie i to jest duzy plus. Natomiast z tego co pamietam jest dosc maźliwy, szybko sie kończy (a tusze mam naprawdę długoo) i trochę zasycha w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń