czwartek, 24 stycznia 2013

Mus do ciała Avon Planet Spa

Mus do ciała Avon Tajski Kwiat Lotosu.
Okolo 25zł za 200ml.


Dane ogólne:
Pielęgnacyjne skarby z Dalekiego Wschodu. Wyciąg z kwiatu lotosu cudownie pielęgnuje i chroni skórę, sprawia, że jest ona gładka i miękka w dotyku, a także neutralizuje wolne rodniki. Natomiast egzotyczne mleczko kokosowe ma doskonałe właściwości odżywcze, nawilżające i regenerujące.

Skład: aqua, stearic acid, glycerin, butylene glycol, macadamia ternifolia seed oil, sesamum indicum oil, parfum, dimethicone, hydrogenated polyisobutene, PEG-8, phenoxyethanol, triethanolamine, glyceryl stearate se, methylparaben, disodium edta, propylparaben, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, glyceryl acrylate/acrylic acid copolymer, cocos nucifera oil, sclerotium gum, cocos inucifera extract, nelumbo nucifera flower extract


Moja opinia:
U-w-i-e-l-b-i-a-m!
Jeden z moich ulubionych kosmetyków do ciała.
Cudna perłowa konsystencja, bardzo delikatna i przyjemna w dotyku.
Do tego ma perłowy, delikatny kolor! 
Można się przy nim czuć na prawdę luksusowo :)
Dość gęsty, łatwy w użyciu. Obłędny zapach <3
Szerokie opakowanie z porządnego plastiku i z solidnym wieczkiem bardzo ułatwia wydobywanie produktu.

Cena jest trochę wysoka ale można trafić na promocję, ale produkt jest bardzo wydajny i jest to spore opakowanie więc starczy Wam na długo.








2 komentarze:

  1. Moja mam go miała i była bardzo zadowolona, ja tez kilka razy go używałam i jest na prawdę bardzo wydajny ;) obserwuję i byłoby bardzo miło jesli ty też zaobserwujesz mój blog ;] http://polcia2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że całkiem przyjemny jest ten mus, no i wszyscy chwalą jego zapach - jeśli jest taki, jak w przypadku maseczki z tej serii, to jest swietny. :)

    OdpowiedzUsuń