piątek, 25 stycznia 2013

Nivea Żel do mycia twarzy

Nivea Żel do mycia twarzy - wersja do cery mieszanej i tłustej.
Cena ok 14zł za 150ml - rossman.

Dane ogólne:Żel do mycia twarzy do cery mieszanej i tłustej wzbogacony w algi oceaniczne i Hydra IQ: peelingujące mikrogranulki głęboko oczyszczają pory, aby eliminować i zapobiegać niedoskonałościom.
Oczyszczająca formuła usuwa nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się twarzy i zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Formuła z algami oceanicznymi ożywia skórę.

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Myreth Sulfate, SodiumAcrylates Copolymer, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Panthenol, Propylene Glycol, Lauryl Glucoside, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Polyquaternium-10, Benzophenone-4, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Parfum, CI 42090, CI 16035


Moja opinia:
Żel w porządku. Drobinki w środku są bardzo delikatne i praktycznie nie wyczuwalne. Skóra jest po tym żelu oczyszczona i świeża aczkolwiek ja potrzebuję czegoś więcej. Pięknie pachnie. Jest to bardziej krem niż żel bo pieni się bardzo słabo. Ja mam wersje dla skóry mieszanej i tłustej i chyba trochę za bardzo ten  żel mnie wysusza. Na pewno nie poradzi sobie ze zmyciem większego makijażu. Raczej nie kupię go ponownie.




2 komentarze:

  1. Widziałam ten żel kiedyś w drogerii , miała go kupic ale nie wiem czemu nie kupiłam ;o teraz na pewno się na niego skusze ;) obserwuje ;) http://polcia2704.blogspot.com/2013/01/alalastylowki-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się bo warto, jest tani, delikatny i przyjemny :) stosuję go dwa razy dziennie

      Usuń