sobota, 26 stycznia 2013

Lakier Magnetyczny do paznokci Lovely

Lakier Magnetyczny do paznokci firmy Lovely.
Ok 8zł za 7ml - Rossman + magnesik 7zł

Ten lakier kupiłam już jakieś 3 miesiące temu i będąc szczerą byłam bardzo zaciekawiona tą nowinką szczególnie, że cena była bardzo zachęcająca. Firma oferuje nam niestety tylko 4 kolory i dwa rodzaje magnesu. I cóż mogę o nim powiedzieć. Na pewno nie należy do łatwych zadań zrobienie sobie pięknych paznokci tym zestawem. Sam lakier ma piękny kolor (mój kolor nr 03)! I Magnes na prawdę działa. Mój magnes robi "gwiazdę" i wiem, że druga opcja robi paseczki. Będąc szczerą w sklepie nie zwróciłam uwagi że są dwa rodzaje i chwyciłam pierwsze lepsze pudełeczko. 
Trochę pracochłonne jest robienie tych wzorków - często coś nie wyjdzie a to dotknę niechcący paznokciem o magnes a to krzywo przyłożę i wychodzi tylko pół gwiazdy...albo wyjdzie za mało wyraźna bo położę za mało lakieru i tak w koło. Często też w związku z tym muszę przeczyszczać magnes bo wiecznie go paćkam lakierem.
Generalnie efekt wychodzi całkiem ładny ale jest to wyzwanie dla cierpliwych.
Gwiazdki wychodzą różnie - nie zawsze takie same
Lakiery te mają natomiast piękne kolory i super kryją bo już za pierwszym razem.

Ahaa...i nie wiem czemu ale starła mi się farba z nakrętki i w dalszym ciągu schodzi brudząc ręce (taka ciekawostka)


Kolor 03








4 komentarze:

  1. bardzo fajny i swietnie wyszedl Ci efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale na prawdę mam mieszane uczucia :) raz wychodzi mi inna gwiazdka a drugim razem inna...trudno o jednolity wzór

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglada... nawet jak za kazdym razem wyjdzie cos innego to ma to swoj urok :) mi sie podoba :)

    Ja mam magnetyczny z Barry M w kolorze metalicznej zieleni i wzorek wychodzi niby jakas jodelka/choinka czy cus takiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt ;) obserwuje i byłoby mi bardzo miło jesli ty zaobserwujesz mojego bloga ;] http://polcia2704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń