niedziela, 27 stycznia 2013

Megakrzem - suplemet diety

 Dziś mijają dwa miesiące od momentu gdy zaczęłam zażywać tabletki MegaKrzem. Dostałam je do przetestowania co oczywiście bardzo mnie ucieszyło. W pudełku znajdowało się 60 tabletek na dwa miesiące kuracji.




Producent mówi:
"MEGA KRZEM z metioniną suplement diety zawiera ekstrakty roślinne o wysokiej zawartości krzemu oraz zestaw witamin i minerałów. MEGA KRZEM z metioniną suplement diety został opracowany z myślą o osobach dbających o urodę, a w szczególności dbających o włosy i paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.

Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- dla osób dbających o kondycję włosów i paznokci"


Moja opinia.
Muszę stwierdzić, że suplement działa całkiem w porządku. Włosy stały się znacznie silniejsze i mocniejsze - przestały wypadać garściami. Ja mam ten problem, że moje włosy mają skłonność do wypadania od zawsze i są dość rzadkie. Po zażywaniu tych tabletek zauważyłam znaczy spadek ilości wypadanych włosów. Także jest spory plus. Nie zauważyłam natomiast aby moje włosy były jakoś szczególnie lśniące po tek kuracji - raczej bez zmian w tej kwestii. Nie zmieniło się również nic w sferze rodzaju włosów tzn: tak jak miałam włosy przetłuszczające u nasady i suche na końcach tak nadal mam. Wiem, że o tym producent nic nie wspominał ale mówię o tym, ponieważ brałam kiedyś suplement diety który znacznie wysuszył mi włosy co nie było przyjemne. Także nie ma obawy - te tabletki na pewno Wam nie zaszkodzą a co najwyżej pomogą :) Faktem też jest że moje paznokcie zaczęły pięknie rosnąć i nie są już tak łamliwe jak kiedyś. Mogę zapuścić je na prawdę na sporą długość bez obawy, że połamią się przy najbliższej okazji. 
Także ja jestem na tak :) myślę że będę kontynuować kurację.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz