niedziela, 27 stycznia 2013

Original Source żel pod prysznic

Original Source żel pod prysznic.
Ja posiadam obecnie dwa: Miętowy i Mango
Cena około 8zł za 250ml



Dane ogólne:
Producent mówi: "7927 prawdziwych listków mięty użytych do stworzenia jednego intensywnie chłodzącego żelu pod prysznic Original Source Mint and Tea Tree wywoła zimny dreszczyk na Twojej skórze i ożywi Cię intensywną miętą"

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Mentha Arvensis Leaf Oil, Sodium Chloride, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Syrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazolyl Dodecyl P-cresol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, BHT, Limonene, CI 42090, CI 19140.

Moja opinia:
Żele cudowne! :) Piękny zapach który towarzyszy nam przez całą kąpiel! Uwielbiam wszystkie opcje zapachowe które oferuje ta firma..i wypróbowałam już większość z nich. Obecnie mam na stanie dwa wyżej wymienione, bo była promocja w Rossmanie 2 za 8.99zł.
Fajnie się pienią i kąpiel z nimi jest na prawdę przyjemna. Super! 
Do tego fajna, kolorowa butelka no i do tego ekologiczna :) Same plusy!
No może zapach nie jest zbyt trwały na skórze, no ale nic nie jest doskonałe :)

Jestem jak najbardziej na TAK!

1 komentarz:

  1. Rozpisałam się w innym poście na temat żeli, a patrzę, że też je pokochałaś i masz oddzielny post ;) Żele górą!

    OdpowiedzUsuń