czwartek, 17 stycznia 2013

Odżywka do rzęs Eveline

Odżywka do rzęs Eveline 3v1
Cena - ok 15zł za 10ml.
Jest to bardzo fajny produkt z firmy Eveline.
Jest to odżywka/ serum na rzęsy.
Ja stosuję ją na dwa sposoby. Po pierwsze nakładam ją na czyste rzęsy na noc aby się ładnie wchłonęła. A po drugie stosują ją jako bazę pod tusz do rzęs. Serum jest koloru białego więc zostawia na rzęsach małą warstwę odżywki przez co rzęsy po nałożeniu tuszu wydają się grubsze i dłuższe.

Plusy:
  • dwie możliwości użycia
  • bardzo wydajne
  • dość spora buteleczka
  • niska cena

Minusy:
  • ciężko dostępna w sklepach (na swoją kupiłam na allegro)






4 komentarze:

  1. Szkoda, że tak trudno dostępna, bo przyznam, że mnie zaciekawiła, a nigdy wcześniej jej nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ta odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna na 100%, ale chyba widziałam ją ostatnio w drogerii. Tam zawsze mieli więcej produktów z Eveline czy Ziaji niż w innych sklepach, więc może tam uda mi się dostać tą odżywkę... Odżywki do rzęs nie używałam od... od liceum. Czyli prawie 10 lat temu (OMG, jak ten czas leci), no dobra, 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak odżywka do rzęs, ale seria odżywcza Eveline do paznokci jest boska!

    OdpowiedzUsuń