wtorek, 22 stycznia 2013

Tusz do rzęs Maybelline

Tusz do rzęs Maybelline Illegal Lenght, fiber extension
Cena około 30zł za 6,9ml - ogólno- dostępny

Dane ogólne:
Maskara Illegal Length dzięki formule zawierającej mikro włókna oraz specjalnej szczoteczce Fiber - Fix pozwala osiągnąć efekt maksymalnie wydłużonych rzęs - nawet do 4 mm. Wyjątkowa szczoteczka została zaprojektowana tak, aby dokładnie rozprowadzić włókna znajdujące się w tuszu, docierając do każdej rzęsy.

Skład: Aqua/Water/Eau, Paraffin, Potassium Cetyl Phosphate, Cera Alba/Beeswax/Cire Dabeille, Copernicia Cerifera Cera/Carnauba Wax/Cire De Carnauba, Acacia Senegal/Acacia Senegal Gum, Glycerin, Pentylene Glycol, Cetyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Peg / Ppg-17/18 Dime Thicone, Ste A Re Th-20, Phenox Y E Th A Nol, Hydrolyzed Corn Starch, Sodium Polymethacrylate, Hydrogenated Jojoba Oil, Hydrogenated Palm Oil, Tdi/Trimellitic Anhydride Copolymer, Disodium Edta, Nylon-6, Sodium Dehydroacetate, 2-Ole Amido-1,3-Octadecanediol, Panthenol, Silica. May Contain/Peut Contenir: CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides, CI 77007/Ultramarines, CI 77891/Titanium Dioxide, Mica, CI 75470/Carmine, CI 77288/Chromium Oxide Greens, CI 77289/Chromium Hydroxide Green, CI 77742 / Mang Anese Viole T, CI 77510 / Ferric Ferrocyanide, CI 77266/Black 2.

Moja opinia:
Niestety ten tusz nie przypadł mi do gustu. Spodziewałam się czegoś lepszego.
Wydłuża przeciętnie i jak dla mnie ma za dużą szczoteczkę.
Najgorsze jest to że już kilka razy podrażniłam sobie nim powiekę. Nie wiem co jest przyczyną - prawdopodobnie zbyt duża i ostra szczoteczka. Nigdy wcześniej nie miałam takiego problemu.
Być może tylko moja szczoteczka jest jakaś felerna - ale nie zauważyłam aby było coś z nią nie tak. Aczkolwiek już wielokrotnie się nią okaleczyłam i podrażniłam powiekę i oko.
Jak za tą cenę to tusz klasy średniej.

Plusy:
  • wydajny
  • trwały
  • łatwo dostępny
Minusy:
  • duża szczoteczka
  • średnio wydłuża
  • cena
  • po pomalowaniu rzęsy wydają się rzadkie i cienkie





2 komentarze:

  1. słyszałam o tym tuszu ;) . Jak dla mnie cena zbyt wysoka jak na taki produkt . obserwuję i zapraszam http://polcia2704.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz to jakaś tragedia! kupiłam złudzona obietnicą spektakularnego wydłużenia a efekt... żaden... totalny niewypał

    OdpowiedzUsuń