wtorek, 22 stycznia 2013

Nivea krem regenerujący na noc

Nivea krem regenerujący na noc

Cena 10zł (wpromocji) za 50ml Rossman




Dane ogólne:
Intensywnie odżywia i regeneruje. Skóra jest ukojona, intensywnie zregenerowana i nawilżona. Wygląda promiennie i gładko.
Krem wzbogacony olejkiem migdałowym i ekstraktem z nagietka:
- koi, odżywia i intensywnie nawilża skórę,
- wzbogacony prowitaminą B5 wspomaga regenerację i procesy odnowy skóry.


Skład: Aqua, Glycerin, Hydrogenated Vegetable Oil, Triisostearin, C12-15 Alkyl Benzoate, Methylpropanediol, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Synthetic Beeswax, Dicaprylyl Ether, Myristyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Myristate, Cetyl Alcohol, Panthenol, Prunus Dulcis, Calendula Officinalis, Caprylyl Glycol, Glycine Soja, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Trisodium EDTA, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Parfum.


Moja opinia:
Krem bardzo tłusty i gęsty.
U mnie spisuje się bardzo dobrze. Skóra jest na prawdę nawilżona i wyraźnie wypoczęta po nocy.
Fajna niska cena. Krem jest baaardzo wydajny i cudnie pachnie:)

Plusy:
  • niska cena
  • bardzo wydajny
  • świetnie nawilża
  • pięknie pachnie
Minusy:
BRAK :)




4 komentarze:

  1. Jak dla mnie najlepsza firma to Nivea, bardzo ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj kupiłam sobie krem Soraya B3 Vitamin normalizujący na noc do cery matowej i tłustej. Potrzebowałam czegoś, co odżywi i zregeneruje moją skórę podczas snu, a tu jeszcze zachwalają ;), że redukuje sebum, zaskórniki i inne niedoskonałości, zmniejsza pory, poprawia jędrność. Jestem bardzo ciekawa, jakie będzie dawał efekty - wypróbuję dzisiaj :) I znalazłam jeszcze ciekawy krem zimowy z Lirene - wypróbuję jutro (nie będę zmywać makijażu, by przetestować go już dziś ;)). Używałaś już jakichś kremów Soraya lub Lirene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj mi koniecznie znać jak te kremy się sprawują, bona pewno jak wykończę tą Niveę to będę chciała coś innego dla odmiany. Niestety nie testowałam jeszcze kremów z Sorayi ale trochę mnie kusi. A znasz może DOBRY krem na dzień lekko przeciw zmarszczkowy ? tak dla 25+. Nie za mocny ale dobry ?

      Usuń
  3. Kocham jego zapach :) czy regeneruje to ciezko powiedziec ale jest calkiem fajny no i ten zapach.... :D

    OdpowiedzUsuń