wtorek, 22 stycznia 2013

Puder kompaktowy Synergen

Puder kompaktowy firmy Synergen - kolor 01
Cena 8zl - Rossman

No cóż puder raczej klasy średniej. Ale jak za taką cenę to okej.
Lekko matuje ale na krótko. Cera szybko znowu zaczyna się błyszczeć.
Można go używać sporadycznie do przypudrowania, gdzieś na wyjściu na szybko.
Do pudru dołączona jest fajna gąbeczka.
Jest raczej średnio wydajny ale za to kryje twarz już za pierwszym pociągnięciem.
Widziałam też, że jest problem z jego dostępnością (puste półki)
Jest też dość delikatny i nie uwydatnia zmarszczek itp.





3 komentarze:

  1. Miała go moja koleżanka i nie wiem czy ona go źle stosowała czy tak już ten puder działa, ze miała na twarzy charakterystyczny złuszczający się naskórek ale być może to ona go źle stosowała ;]. Ja słyszałam o tym pudrze dużo dobrego i przyznam że u mnie w Rossmanie też są puste półki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i w sumie nie wiem co o nim sądzić...

    OdpowiedzUsuń