sobota, 13 kwietnia 2013

Mój sposób na piękne i długotrwałe pazurki!

Paznokcie zrobione tym sposobem utrzymują się u mnie od 6-7 dni - bez żadnych odprysków!
Użyję tylko tych produktów, które kosztowały mniej niż 10 zł :)
Jest to moje standardowe malowanie paznokci - zawsze robię tak samo i używając tych samych produktów. I mam spokój z malowaniem na kilka dni :)





Od lewej:
1) Nail Harder Lovely - 8zł - utwardzacz i nabłyszczacz
2) Lakier do paznokci Lovely - niebieski (niestety nie wiem jaki numerek) - ok 5zł - są to moje ulubione lakiery
3) Odżywka do paznokci Eveline 8w1 - ok 9zł - posłuży jako baza
4) My Secret Qucik Dry&Mega Shine - nabłyszcza i przyspiesza wysychanie - 8zł


Na tym zdjęciu paznokcie są pomalowane tylko odżywką i lakierem.

Krok 1 - na oczyszczone paznokcie nakładam jedną warstwę odżywki Eveline i czekam aż wyschnie.

Krok 2 - nakładam ulubiony lakier - lakier (a właściwie ten konkretny kolor) którego ja użyłam już po jednej warstwie wygląda ładnie, ale ja jestem maniak i zawsze nakładam dwie :)
Oczywiście czekam aż podeschnie pierwsza warstwa i dopiero wtedy nakładam drugą.

Krok 3 - nakładam utwardzacz i zarazem nabłyszczacz w jednym - Lovely Nail Harder

Krok 4 - na sam koniec nakładam pipetką odrobinkę przyspieszacza wysychania.
Ten produkt jest trochę tłusty i wystarczy kropelka na środku a on sam rozpłynie się po paznokciu. Fajnie nawilży też skórki w koło paznokci i fajnie nabłyszczy całą płytkę.



1 komentarz: