sobota, 6 kwietnia 2013

Żel do mycia twarzy Bourjois

Żel do mycia twarzy Bourjois
Cena - 15zł (ja kupiłam w promocji za 11zł)

Odświeżająco - oczyszczający żel wzbogacony o ekstrakt z ogórka. Sprawia, że cera jest idealnie czysta a skóra nawilżona i odświeżona. Nie zawiera alkoholu. Dla wszystkich rodzajów cery.

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Sodium Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Geraniol, Linalool, Limonia Acidissima Wood Powder, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, CI 15985 (Yellow 6), CI 42090 (Blue 1)

 Moja opinia:
Ja kupiłam ten żel na miejsce innego żelu który mi się wówczas skończył z Nivea. Szukałam czegoś nowego a że była jakaś promocji chwyciłam ten z Bourjois :) i nie żałuję.
Fajny żel, pięknie pachnie i przyjemnie się go używa. Świeży, lekki, ogórkowy zapach - czyli wszystko to co lubię. Radzi sobie świetnie z oczyszczaniem twarzy a nawet ze zmyciem makijażu. Pozostawia uczucie świeżości i czystości. Nie ma też alkoholu w składzie co mnie bardzo cieszy. Ma dość gęstą konsystencję co jest fajne, bo nie spływa nam po mokrych rękach.
Jak dla mnie wydaje mi się że trochę mało wydajny jest...ale może ja za dużo go stosuję? :)
Szkoda, że nie ma pompki ale to nic nie szkodzi.
Ja używam go w parze z gąbeczką z Calypso.

Polecam - na pewno kupię go ponownie!


2 komentarze:

  1. Lubię gdy takie produkty radzą sobie z makijażem. Pomyślę o nim, zwłaszcza że kończy mi się pianka do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę organiczne produkty do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń