czwartek, 4 kwietnia 2013

Puder ELF wyrównujący koloryt

Puder ELF wyrównujący koloryt

O tym pudrze czytałam bardzo dużo zanim się na niego skusiłam. Wiele pozytywnych opinii znalazłam więc postanowiłam że i ja w końcu go wypróbuję. Zakupy z Elfa zrobiłam wtedy dość spore i był to jakiś czas temu ale chciałam go porządnie potestować przed napisaniem opinii. 
Houl z zakupów Elfa znajdziecie tutaj: HOUL KLIK.


Co o nim sądzę?
Ja mam cerę mieszaną tzn na strefie T przetłuszczającą się.
Puder generalnie w porządku ale na kolana mnie nie powalił. Jest dobry to fakt. Ujednolica koloryt całkiem fajnie ale na pewno nie zakryje jakiś większych przebarwień. Puder ten również matuje na kilka godzin i wówczas trzeba nanieść poprawki i dopudrować twarz.  Ja mam cerę bardzo jasną ale mam pewne obawy co do ciemniejszych karnacji - obawiam się, że mógłby nieco wybielać. Jednakże u mnie nic złego się nie stało, może dlatego że i tak jestem biała jak ściana :)



 Całość prezentuje się bardzo ładnie. Porządnie wykonane i zamykane pudełko z lusterkiem. Solidne.
Do kupienia niestety tylko przez internet. Ja zapłaciłam za niego jakieś 20zł z tego co pamiętam ale można trafić na przeceny i okazje. Ja nakładam go dużym pędzlem również z Elfa.


Puder jak i reszta kosmetyków przyszła dodatkowo zapakowana w kartoniki.


3 komentarze:

  1. Ale ten puder kładzie się na podkład, to ma jedynie wyrównać odcień skóry, nie ma kryć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam go zakupić jak tylko coś wykończę !

    OdpowiedzUsuń