środa, 6 lutego 2013

Zakupy kosmetyczne - houl Elf, Sleek itd

W dzisiejszym poście pokażę Wam to, co udało mi się zakupić w ostatnim czasie. Są to zakupy z miesiąca stycznia.
Już od jakiegoś czasu miałam upatrzone kosmetyki od Elfa i Sleeka, więc zamówiłam sporą porcję za jednym zamachem (i za jedną przesyłką). Zrobiłam też niewielkie zakupy w Rossmanie.
Jeśli chodzi o kosmetyki z Elfa to zakupiłam je przez internet a recenzje tych kosmetyków podam w najbliższym czasie gdy je przetestuję i popróbuję :)




Paletka ze Sleeka Au Naturel - ok 32zł





Zestaw do stylizacji brwi - Elf - ok 20zł


Puder wyrównujący koloryt - Elf - 19zł


Puder HD - Elf - 38zł

Dwa błyszczyki - Elf - 7zł jeden

Dwa pędzle - Elf - ok 7zł jeden


Zakupy z Rossmana =)



Lakier do paznokci Lovely - ok 7zł
Kremowa szminka Lovely - ok 8zł
Zmywacz do paznokci Isana - ok.5zł
Żel pod prysznic Masło Kakaowe Ziaja 7zł
Mleczko do ciała Masło kakaowe Ziaja 7zł
Odżywka do włosów Isana - 7zł

12 komentarzy:

  1. Ja również mam tę paletkę ze SLEEK'a - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sleek♥ ciekawi mnie ten zestaw do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny, tylko nie zrób tego błędu co ja i nie zamawiaj najjaśniejszego odcienia. Na zdjęciu wydawał się ciemniejszy a jako jasna blondynka uznałam że muszę mieć najjaśniejszy...i to był błąd bo kolory są na prawdę jasne. Trochę za jasne

      Usuń
  3. Mydło pod prysznic Ziaja mam w domu a mleczko już prawie było w koszyku, ale postanowiłam poczekać na kolejną promocje, muszę najpierw zużyć te co mam w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę Ci tych kosmetyków z Sleek :D




    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  5. ile tego! jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą Ci się kosmetyki elf bo mam na nie ochotę od dłuższego czasu :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też własnie jestem ciekawa jak one się sprawdzą. Narazie ich używam i obserwuję jak się sprawują ;p

      Usuń
  6. elf wpadl mi w oku tym bardziej ze z tej firmy nic nie mialam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. paletkę ze Sleeka uwielbiam :) a od kakaowych ziajek jestem wprost uzależniona ;) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń