wtorek, 12 lutego 2013

Farmona peeling cukrowy do ciała

Farmona peeling cukrowy do ciała - wanilia i pomarańcza





Dane ogólne:
Kryształki cukru intensywnie złuszczają martwy naskórek, a zmniejszając się pod wpływem wody, idealnie wygładzają ciało. Skóra staje się niezwykle gładka, jedwabiście miękka i nawilżona. Słodki zapach wanilii uwalnia od stresu, wycisza i relaksuje. 
Idealny dla skóry suchej i normalnej.

Skład: sugar and vanilla sugar, caprylic/capric triglyceride, isopropyl myristyriate, paraffinum liquidum, cera alba, glyceryl dibehenate, tribehenin, glyceryl behenate, butyrospermum parkii, citrus aurantium amara, parfum, tocopheryl acetate, PEG-40 hydrogenated castor oil, propylparaben, limonene, hexyl cinnamal, coumarin, BHA, anise alcohol, lanalool


Cana - ok 27zł 200ml - Rossman





Moja opinia:
Jak dotąd najlepszy peeling jaki używałam. Pięknie pachnie - obłędny zapach pomarańczy i wanili. Ma bardzo gęstą konsystencję co bardzo lubię w peelingach. Jest to peeling bardzo porządny, gęsty o grubych ziarnach - świetnie złuszcza naskórek. Przyjemnie się go używa a skóra po nim jest fajnie nawilżona i pachnąca.


Opakowanie prezentuje się ciekawie i ładnie aczkolwiek słoik jest bardzo ciężki.
Na pewno produkt nada się jako prezent bo wygląda pięknie no i świetnie działa.
Mój nr 1 :)


3 komentarze:

  1. dla mnie najlepszy peeling jest kawowy, poczytaj o nim i spróbuj :) jest tani, o niebo lepszy od sklepowych i super działa :)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super. Trochę drogi jak dla mnie na tego typu produkt, ale może kiedyś dorwę coś podobnego po okazyjnej cenie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny słoiczek! jak z domowej spiżarni :)

    OdpowiedzUsuń