wtorek, 12 lutego 2013

Denko

Dziś przedstawiam dwa zdenkowane produkty - na początku miałam w planie gromadzić i pokazywać więcej produktów na raz, aczkolwiek nie uśmiecha mi się przetrzymywanie pustych opakowań po kątach :)
Jeden z produktów to niestety bubelek.


Udało mi się wykończyć Peeling z Apteczki Babuni z ekstraktem z oliwek firmy Joanna - pełną recenzję macie TUTAJ =)
Ja tylko powiem że jest to fajny produkt, jednak ja zdecydowanie wolę gęste i mocniejsze peelingi :) dlatego tym razem zakupię jakiś inny żeby przetestować coś nowego.

Druga rzecz to płyn do kąpieli Original Source - o zapachu czekolady z miętą i cóż...
Pełna recenzja TUTAJ.
Produkt pięknie pachnie ale tylko w butelce. Trzeba go użyć baaaardzo dużo aby zaczął tworzyć pianę i żebyśmy cokolwiek poczuły poza butelką. Całość starczyła mi na może 4 kąpiele także bardzo mało wydajny. Szkoda bo zapach obłędny..:)

2 komentarze:

  1. Miałam ochotę na ten peeling, ale też wolę mocniejsze zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie za rzadki :) ale ogólnie dość przyjemny

      Usuń