czwartek, 14 lutego 2013

Zakupy - houl zakupowy luty

Oto kolejna porcja rzeczy jakie zakupiłam ostatnio.
Recenzje wkrótce :)


Dwa pędzle firmy Kabuki do nakładania podkładu - 19zł sztuka - allegro
Spiekany róż FM Carmel - 15zł allegro
Pomadka Celia - 10zł drogeia
Dwa lakiery Golden Rose nr 111 i 110- 13zł sztuka - allegro
Peeling cukrowy Perfecta Czekoladowy- 15zł - Rossman
Krem do twarzy Soraya Kolagen i Elastyna - 10zł Rossman
Żel do stóp No36 - 5zł Rossman
Tusz do rzęs niebieski golden Rose - 12zł - allegro













11 komentarzy:

  1. poszalałaś :D
    chętnie zobaczę pomadkę na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zrobię jakiś mały pokaż hih :) przy całej recenzji

      Usuń
  2. peeling uwielbiam a lakiery prześliczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są śliczne na paznokciu, ale zmycie ich jest praktycznie niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie strasz mnie ! :) ja jeszcze ich nie używałam więc dopiero się przekonam :)

      Usuń
  4. oho! to chyba jesteś pierwsza, bo ja czytałam masę pochlebnych opinii i tylko dlatego skusiłam się na te kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również kupiłam je bo wszyscy je chwalili i się nie dziwie bo są na prawdę śliczne...zobaczymy jak będą schodzić, najwyżej się pomęczę trochę z nimi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor pomadki, taki...mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam róż z FM, ale drugi odcień aczkolwiek nie za często go używam... wole bardziej matowe odcienie. Mój jest akurat bardzo błyszczący.

    OdpowiedzUsuń