sobota, 16 lutego 2013

Lakiery Alessandro

Lakiery do paznokci - Alessandro - koszt 36zł sztuka (Allegro)

Lekka konsystencja emalii sprawia, że doskonale rozprowadza się ona na paznokciu oraz maskuje nierówności. Elastyczny lakier odżywia, wzmacnia i uodparnia płytkę, pokrywając ją ochronnym filmem

Ja posiadam 3 kolory - nr 540, 385, 572
Moja opinia:
Lakiery mają bardzo fajne kolory. Jeśli chodzi o mnie to lakier trzymał się około tydzień - i zaczął powoli odpryskiwać. Także wydaj mi się że trzymają super! Żaden inny lakier nie trzymał mi się na płytce paznokcia tak długo. Pędzelek cienki - bardzo przyjemnie się go nakłada, nie ma żadnych problemów - może dlatego że nie jest super gęsty i łatwo i lekko się rozprowadza. Szybko schnie. Praktycznie już jedna warstwa wygląda bardzo dobrze i solidnie - szczególnie mówię o fioletowym (540) którego namiętnie używam. Piękny jest też kolor miętowy którego zaprezentuję Wam na pazurkach na zdjęciu poniżej :) Niestety kolor pomarańczowy - a raczej miedziany - podoba mi się najmniej (ale to kwestia gustu) jest zbyt ostry ma w sobie lekkie drobinki. Widać też prześwity więc trzeba pomalować paznokieć przynajmniej dwa razy.



nr 385
(nie mam na paznokciu żadnego Topa)





7 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie wydaje na lakiery więcej niż 10 zł ;)ale widać ta mają bardzo ładne kolory ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory calkiem ciekawe, podobają mi się Twoje paznokcie bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć takie paznokcie piękne i długie. No niestety nie mam. To chociaż popatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz paznokcie boskie!

    OdpowiedzUsuń