czwartek, 21 lutego 2013

Masełko do ust Nivea

Masełko do ust Nivea - Vanilla & Macadamia
Cena około 10 zł - Rossman


Dane:
Zapewnia codzienną pielęgnację i ochronę przed pękaniem wrażliwej skóry ust. Jego natłuszczająca konsystencja zapewnia ochronę przed słońcem, mrozem i wiatrem.
Nawilżająca formuła z Hydra IQ zawierająca masło shea i olejek z migdałów zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację.
Dostępne cztery wersje zapachowe (masła mają identyczny skład, różnią się tylko aromatem):
- malina,
- wanilia i makadamia,
- karmel,
- Original (wersja bezzapachowa).

Skład: Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, BHT, Aroma, CI 77891, CI 77492




Moja opinia:
Co tu dużo gadać - super masełko do ust. Fajnie nawilża. Jest dość gęste i tłustawe - idealne na zimę. Do tego niebiańsko piękny zapach po prostu uzależnia! Fajne i poręczne opakowanie - idealne do kieszeni lub torebki. Ma trochę mleczny kolor i po nałożeniu daje lekko kolor.
Wadą jest to iż nakładanie jest trochę niehigieniczne - bo trzeba nakładać palcem a nie zawsze mamy gdzie umyć ręce. Nie utrzymuje się również zbyt długo na ustach aczkolwiek mimo to jest dość wydajne. 

11 komentarzy:

  1. Mam go, tylko wersję karmelową :) Póki co leży na półeczce, ale niedługo przyjdzie na niego pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym nie wytrzymała :) muszę od razu wszystko spróbować ;p

      Usuń
  2. karmelowy kupię na 100% jak zużyje carmexa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję karmelową i uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie kuszą te masełka ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kuszą ;p mam ochotę wypróbować inne zapaszki też^^

      Usuń
  5. uwielbiam to masełko, jak dla mnie hit tegorocznej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zastanawiam nad wersją malinową, ale obawiam się, że bym się uzależniła od tego masełka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi wstyd, że jeszcze nie nabyłam tego masełka;) wszyscy je tak wychwalają:)

    OdpowiedzUsuń