niedziela, 24 lutego 2013

Lakiery Golden rose Jolly Jewels

Lakier do paznokci Jolly Jewels Golden Rose
Ja posiadam kolory numery: 111 i 110
Cena około 11zł - Allegro (+wysyłka ok 6zł)


Od producenta:"Nowa seria lakierów JOLLY JEWELS sprawi, że malując paznokcie, staniemy się jednocześnie posiadaczkami najpiękniejszej biżuterii...
Receptura lakierów JOLLY JEWELS zawiera bowiem mnóstwo mikroskopijnych cząsteczek specjalnie spreparowanego brokatu i miliony lśniących brylantowo drobinek przypominających drogocenne kamienie szlachetne. Połyskują one na paznokciach niczym brylanciki, sprawiając, że biżuteria staje się zupełnie zbędnym dodatkiem. Do wyboru mamy wszystkie najmodniejsze kolory karnawału – w wersji jednolitej albo wielobarwnej, harmonijnie łączącej w jednej buteleczce drobinki w różnych tonacjach."


Moja opinia.

Plusy:
Po pierwsze te lakiery wyglądają zjawiskowo i oryginalnie. Co chwilę dostawałam komplementy na temat własnie moich paznokci - czyli super. Są bardzo niepowtarzalne i piękne.
Po drugie na prawdę łatwo się ich używa - nie trzeba się specjalnie starać. 
Właściwie wystarczyła by już jedna warstwa - aczkolwiek ja jako maniak mam na zdjęciu poniżej dwie warstwy. 
Oczywiście praktycznie trzeba położyć na wierzch jakiś lakier nabłyszczający bo paznokcie są szorstkawe a brokat haczy. (na zdjęciu mam sam lakier - żadnych nabłyszczaczy)
W środku jest bardzo dużo drobinek więc w miarę równo się rozkładają.


Minusy:
Niestety wielką WADĄ jest to, że nie można się go pozbyć z paznokcia!!! Zmywanie go jest po prostu jakąś MASAKRĄ!
Namaczałam, zmywałam, szorowałam...w końcu wzięłam pilnik i po prostu szatańskie drobinki spiłowałam - HORROR!
Do tego stopnia że odechciało mi się użyć go ponownie...
Kolejną wadą jest to, że gęstnieje strasznie szybko.
Cała szyjka buteleczki obkleiła mi się brokatem i przez to trudno wkładać i wycierać pędzelek.

Tak więc są plusy i minusy - czasem dla fajnego efektu można się pomęczyć :)
Ja na pewno nie będę zbyt często ich używać







11 komentarzy:

  1. 2 kolor bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie majac na wzgledzie zmywanie nigdy nie mialam na nie ochoty... Polecam baze peel off z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię brokatów za bardzo, dlatego ta kolekcja mi się bardzo średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają takie lakiery, jednak ciężko je potem zmyć przez ten brokat, niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie wyglądają na paznokciach :) szkoda, że tak trudno się ich pozbyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie masz boskie. Super wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie próbowałaś nakładać ich na bazę do brokatów z essence?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby zmyc te lakiery to tylko baza z essence do brokatów lub nasączyc waciki zmywaczem do paznokci i owinąc paznokcie, na to folia aluminiowa i czekamy ok. 5.min lakier powinien bez problemu zejśc.:)

    OdpowiedzUsuń