piątek, 8 marca 2013

Denko!

Oto produkty które wykończyłam w ostatnim czasie.


1) Preparat do demakijażu twarzy i oczu Vichy
(recenzja wkrótce)

2) Żel do mycia twarzy Nivea
recenzja tutaj: KLIK

3) Tusz do rzęs Maybelline
recenzja: KLIK

4) Krem pod oczy z sake i ryżem Avon
recenzja: KLIK




2) Żel do mycia twarzy Nivea
recenzja tutaj: KLIK

Tego żelu ponownie nie kupię, mam już inny na jego miejsce a mianowicie 
Bourjois o pięknym ogórkowym zapachu- 12zł Rossman, zobaczymy jak się sprawdzi




 3) Tusz do rzęs Maybelline

recenzja: KLIK


Tusz który wykończyłam był jednym z moich ulubieńców, bardzo fajnie się spisywał i był bardzo wydajny. Na pewno wrócę do niego ale póki co z ciekawości kupiłam ten, zobaczymy jak wypadnie  przy koledze :)



4) Krem pod oczy z sake i ryżem Avon
recenzja: KLIK

Ten krem to również mój ulubieniec. W zapasie czeka już kolejne opakowanie oraz coś nowego - krem pod oczy z czarnym kawiorem. Jest to krem pod oczy z tej samej serii i był pewnego czasu w promocji więc go kupiłam. Na pewno napiszę recenzję jak trochę dłużej go poużywam.


4 komentarze:

  1. całkiem spore te denko :) Mam ten tusz i również jestem niesamowicie z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nivea zel do mycia twarzy - miałam - chwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też sobie chwalę ten tusz, bardzo ładnie pogrubiał i wydłużał rzęsy
    a za żelem Bourjois koniecznie muszę się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wiele pochlebnych opinni o tym tuszu :-) ! A denko faktycznie sporawe haha :-))

    OdpowiedzUsuń