środa, 20 marca 2013

Krem do twarzy Synergen

Krem do twarzy Synergen do skóry wrażliwej z aloesem
Cena około 7zł - 50 ml


"Krem optymalnie pielęgnuje i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Sprawia, że staje się ona miękka i gładka. Witamina E i aloes zapewniają długotrwały efekt nawilżenia skóry. Polecany do pielęgnacji skóry na dzień i na noc"

Skład: Aqua, Dicaprylyl Ether, Caprylic/ Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Oenothera Biennis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Betain, Pentaerythrityl Distearate, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Panthenol, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Propylparaben, Parfum, Xanthan Gum, Allantoin, Sodium Hydroxide, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder


Moja opinia:
Krem do twarzy średniej jakości. U mnie baaardzo słabo się wchłaniał, znacznie za wolno przez co nie mogłam stosować go na dzień. Nawilża raczej słabo aczkolwiek nie najgorzej. Myślę że u osób z cerą normalną sprawdzi się. Natomiast u mnie czasem jedna warstwa nie wystarczała i na wysuszone obszary np na czoło musiałam posmarować jeszcze jedną warstwę. 
Ponadto mam wrażenie, że krem nie jest wydajny. Nie mogę się do niego przekonać przez co używałam go na prawdę rzadko...co 2-3 dni i mam go już tylko pół opakowania! W porównaniu do np kremu Nivea wypada bardzo blado, przy czym cenowo podobnie.
Zapach przyjemny to trzeba mu przyznać. 

Dodatkowo popsuła mi się nakrętka (!) od kremu która jest wykonana ze słabej jakości plastiku.
Pierwszy raz mi się coś takiego stało i to było na prawdę zaskakujące. Zaznaczam, że nie jestem Pudzianem ani też słoiczek mi nie upadł. Zakrętka od środka się połamała i wyłamały się części które zresztą częściowo wpadły mi do kremu.
Przez pękniętą nakrętkę nie mogę zakręcić słoiczka i w sumie nie wiem co teraz. Przypuszczam, że krem zwietrzeje albo wyschnie a szczerze mówiąc nie zależy mi na nim na tyle aby go przelewać do innego pojemnika...cóż.
Ogólnie opakowanie wygląda tandetnie.

Na pewno nie kupię go ponownie.

1 komentarz: