piątek, 22 marca 2013

Duży houl zakupowy!

Kolejny houl zakupowy na moim blogu. Ciągle jest coś, co potrzebuję i co chce mieć. Aczkolwiek ograniczam się strasznie i nie kupuję już z taką obsesja jak to robiłam kiedyś! Teraz zanim kupię kolejny produkt to zastanawiam się czy na prawdę go potrzebuję. Niestety ostatnio dostałam olśnienia i zobaczyłam jak wiele produktów mam w domu do wykończenia. 
Zajmuje to również sporo miejsca...
Także teraz żebym mogła kupić sobie coś nowego to muszę wykończyć coś co już mam w domu :) Prawie jak odwyk! 
Ale nowości kuszą strasznie :)


Wszelkie recenzje tych produktów wkrótce oczywiście na blogu :)
Zakupy zrobione w marcu:


Masło do ciała Perfecta Pomarańcza z Wanilią - ok 14zł Rossman
Seboradin do włosów- 23zł w promocji (normalnie 30zł) SuperPharm
Tangle Teezer - 50zł Internet
Sól do kapieli - 3,50zł - biedronka
Szampon do włosów Radical - 7zł sztuka w promocji (normalnie 10zł)
Krem pod oczy z czarnym kawiorem Avon - 5zł promocja (13zł normalnie)
Krem pod oczy z Sake Avon 13zł
Krem do rąk czekoladowy Joanna - 4zł SuperPharm
Zestaw korektorów 4in1 Wibo - 9zł Rossman
Szminka Celia Nude - 11 zł - drogeria
Sówka - błyszczyk - 12zł Empik


Lakier do paznokci Lovely - 6zł Rossman
Żel do twarzy Bourjois - 10zł Rossman
Utwardzacz do paznokci Lovely - 9zł Rossman

4 komentarze:

  1. czekoladowy krem do rąk brzmi bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przygarnęła ten zestaw korektorów z WIBO,jak tylko spotkam je u siebie,na pewno będą moje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo zakupy :) krem z kawiorem również mam i podoba mi się on :))

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladowy krem do rak :) niestety w moim mieście nie a SuperPharm :)

    OdpowiedzUsuń