wtorek, 29 stycznia 2013

Sól do kąpieli BeBeauty Spa

Sól do kąpieli BeBeauty Spa - Biedronka
Cena 3,50 zł za 600g

Dane ogólne:
Producent mówi:
Relaksująca sól do kąpieli Be Beauty Spa Lawenda pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatej w mikro i makroelementy, które są cennymi składnikami pielęgnującymi skórę. Sól została wzbogacona ekstraktem z lawendy, który znany jest ze swoich właściwości relaksujących i antystresowych, znakomicie odpręża, koi zmysły i wycisza. Po długim wyczerpującym dniu kąpiel z dodatkiem soli lawendowej może stać się chwilą prawdziwego relaksu.

Skład: Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Propylene Glycol Lavendula Angustifolia Extract, Limonene, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, CI 42080, CI 17200.


Moja opinia:
Produkt bardzo fajny! Pachnie wspaniale i intensywnie :) 
Po dodaniu do kąpieli pachnie cała łazienka!
Dodatkowo lekko barwią wodę :)
Fajny kosmetyk za naprawdę niską cenę.
Mamy do wyboru bodajże 4 zapachów. Dostępne są w dużych, poręcznych butlach.
Produkt godny polecenia :)




11 komentarzy:

  1. mialam ta niebieska i jest naprawde dobra za taka cene jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam wanny, więc nie mogę sobie poszaleć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i bardzo lubię. Wykorzystuję tę sól także jako aromat do "pachnących kominków";))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam! póki co miałam wersje oliwa z oliwek, ale mam zamiar wypróbować wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją - miałam każdą wersję zapachową ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tych soli.

    OdpowiedzUsuń
  7. już od jakiegoś czasu planuję ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze sole jakie miałam :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam morską i jest świetna :) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też je uwielbiam, kończę już chyba 4 butlę ! niska cena i super produkt

    OdpowiedzUsuń