niedziela, 7 lipca 2013

Kosmetyki do makijażu które używałam w miesiącu czerwcu

Kosmetyki do makijażu które używałam w miesiącu czerwcu - najczęściej :)
Postanowiłam zrobić taki przegląd i pokazać Wam produkty, które były moimi ulubieńcami w czerwcu.
Może nie są to moje najbardziej ulubione kosmetyki w ogóle, ale na pewno używane najczęściej właśnie w ostatnich tygodniach.

P.S nie sugerujcie się zupełnie "nowymi" i nie tkniętymi produktami. Ja po prostu zawsze robię zdjęcia kosmetyków zaraz po kupieniu gdy są jeszcze nowe i nienaruszone:) No chyba, że robię projekt denko! :)


 Po pierwsze - podkład - bardzo się z tym podkładem polubiłam.
Mimo iż nie trzyma zbyt długo i niestety buzia się po nim lekko świeci, to polubiłam jego konsystencję oraz kolor. Delikatnie pokrywa twarz, ładnie stapia się ze skórą.
Fajnie się sprawdza na upały :)



Na podkład nakładam puder z Elfa- ładnie matowi i to na długo!
Niestety przy większych przebarwieniach na skórze raczej sobie nie da rady.



Do policzków - róż z Wibo - piękny, lekki śliwkowy kolor. Matowy
Jest słabo na pigmentowany ale dzięki temu łatwo się z nim pracuje.
Bardzo wydajny i daje świetny, naturalny kolor :)


Czasami, gdy postanowiłam nieco bardziej rozświetlić twarz to używałam produktu z firmy FM - jest to spiekany róż.
Mój jest w odcieniu Golden Toffee.
Pięknie się mieni i błyszczy.
Mocno na pigmentowany.


Do oczu absolutnie moja ulubiona paletka ze Sleeka.
Maltretuję wszystkie kolory z pierwszego, górnego rządka :)




Do brwi duo z Elfa - genialnie się sprawdza. Łatwo się używa, daje lekki i naturalny efekt.
Dla mnie jako dla blondynki jest doskonały.
Ja mam najjaśniejszy kolor.



Do rzęs - mój ulubieniec - niezmiennie od długiegooo czasu tusz z Maybelline.
Swój męczę już dość długo, ale na zapas zakupiłam ostatnio kolejne opakowanie w Rossmanie, bo jest w tym tygodniu na promocji -40%. Dla odmiany kupiła wersję Smoky Eyes :)



 Na moich ustach na zmianę gościła szminka z Celii odcień Nude 602 oraz błyszczyk z Essence Stay With Me odcień 01 Me&My Icecream.
Oby dwa te produkty bardzo lubię, mają piękne kolory, super konsystencje, śliczne zapachy no i są niedrogie.

22 komentarze:

  1. właśnie skończyłam Affinitone i na pewno do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten tusz, właśnie smoky eyes

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, żadnego z tych produktów nie miałam, no może oprócz szminki Celii, seria Nude. Niezbyt ją lubię-mimo, że nadaje bardzo naturalny kolor to podkreśla wszystkie suche skorki i zbiera się w załamaniach ust :/

    OdpowiedzUsuń
  4. róż w kolorze Golden Toffee wygląda super, jakaś szansa, ze pokażesz jak wygląda na twarzy?:)
    ta paletka ze Sleek'a też fajna, ja już mam jedną, na pewno dokupię drugą, super cienie:)

    buziaki i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Affinitone, a tak wiele kobiet na niego narzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo słyszałam o szminkach z Celii podobno są świetne =- muszę spóbować :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znależć :)
    mam nadzieje, że się nie pogniewasz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę je musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy znów tu coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Her blog is very nice really incredible cool ..
    I like to visit this blog contains information that is interesting and useful

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwalam podkład oraz tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  13. Makan sekoteng diatas semen minggir orang ganteng mau komen :D Hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam podkład, jak dla mnie dobrze kryje i nie mam żadnych zarzutów. Miałam kiedyś ten tusz do rzęs, ale nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya.OBAT PENGHANCUR MIOM

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ktoś miał takie serum i może powiedzieć coś o jego działaniu? sklep.malpex.pl/produkt/golden-skin-care-hialuronowe-nawilzenie-serum-do-twarzy-szyi-i-dekoltu-20-ml/

    OdpowiedzUsuń