czwartek, 20 czerwca 2013

Puder HD E.L.F - High Definition Powder

Puder HD E.L.F - High Definition Powder - puder maskujący / matujący.
Cena ok. 35zł



Puder sypki z firmy Elf.
Zakupiłam go jakiś czas temu i dopiero teraz piszę recenzję, ponieważ chciałam go porządnie przetestować.
Tak więc puder jest bardzo przyjemniacki! <3
Nie zawiódł mnie - bardzo dobrze matowi i delikatnie maskuje a przy tym absolutnie nie zmienia koloru podkładu ani nie bieli makijażu!
Świetnie się spisał na mojej strefie T gdzie moja cera wymaga na prawdę mocnego przypudrowania i zmatowienia.
Dłuuuugo wytrzymuje na twarzy :)
Po nałożeniu na twarz daje efekty takiej delikatności skóry - jak jedwab.
Pięknie rozświetlona skóra!




Uważam, że jest bardzo wydajny- używam go dość często, praktycznie na każdy makijaż i wystarczy go zaledwie odrobina aby zrobił swoje.

Co prawda puszek nie przydaje mi się za bardzo bo używam dużego pędzla, ale zostawiam go w pudełku aby puder zbytnio "nie szalał".
Bez puszka puder trochę rozsypuje się po całym słoiczku a po otwarciu wypada na zewnątrz.

Puder jest sprzedawany w bardzo porządnym, estetycznym i zakręcanym opakowaniu / słoiczku.



Puder ma bardzo delikatną formułę. Jest bardzo bardzo drobny i delikatny i własnie przez to odrobinę się pyli.
Łatwo się "wysypuje" lub po prostu unosi przy gwałtowniejszym ruchu pędzla.
W związku z tym absolutnie nie nadaje się jako kosmetyk do torebki ani na wypady bo zapewne więcej by się go nam wysypało niż byśmy zużyły :).
Po prostu lepiej nim nie wstrząsać zbyt często.




8 komentarzy:

  1. lubie pudry mineralne,tego nie mialam.uzywam Revlona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go ale chętnie się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego słyszałam na jego temat i czytam tu znowu same pochwały, hmmm muszę go mieć :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny na lato, dla mojej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja go nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. W sumie dopiero niedawno miałam styczność z dwoma produktami tej firmy i zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Być może,że ten puder kiedyś wyląduje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, muszę kupić nowy puder, skończył mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tego pudru. Sama chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń