niedziela, 16 czerwca 2013

Wielki houl ! Balea!

W końcu udało mi się dorwać kosmetyki z firmy Balea <3 Nie mogę się doczekać aż je przetestuję!
Cieszę się, że mam możliwość spróbowania tych kosmetyków, szczególnie że bardzo głośno o nich w świecie kosmetycznym =)
Długoo na nie czekałam. 
hurra! <3

A recenzje wkrótce =)





  1. Balea summer Glam - balsam z drobinkami - pachnie jak kakao z migdałami :)(L.E)
  2. Balea Hawaii Pineapple - balsam - przepiękny zapach ananasa!!! (L.E)
  3. Balea Cocos i Tiarebluten - przecudny kokosowy zapach !



Co prawda chciałam jedynie balsamy do ciała, ale dostałam jeszcze dwa dezodoranty, odżywkę do włosów i żel pod prysznic. Dzięki ciociu!

  1. Balea Young -  Sweet Wonderland - nieziemski balsam do ciała o zapachu czekolady!!
  2. Balea Magic Summer - balsam z samoopalaczem - mam mieszane uczucia co do takich produktów, ale cóż wypróbuję na pewno=)


Dwa dezodoranty:
Brazylijskie Mango
Kokos i nektaryna

Nie słyszałam zbyt dużo o tych dezodorantach, zobaczymy jak się sprawdzą. Póki co stwierdzam, że pachną rewelacyjnie. Generalnie nie przepadam za dezodorantami, odstrasza mnie nawet najmniejsza nuta alkoholu..ale tu takowej nie wyczuwam =)


Balea - odżywka do włosów blond - idealnie :) bez silikonu!!
Balea - żel pod prysznic Limonka i Aloes




7 komentarzy:

  1. uwielbiam te kosmetyki, zapachy mają cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo gratuluje :) i życzę miłego testowanie.
    Masz super ciocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ci zazdroszczę.Słyszałam sporo pozytywnych opinii o tych kosmetykach ale niestety nie miałam okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś gdy miałam możliwość zakupu często korzystałam :) teraz już rzadko jeżdżę na zakupy do dm-a :)

    OdpowiedzUsuń