piątek, 14 czerwca 2013

Co nowego wśród lakierów? CUDEŃKA!

Zakupiłam sobie trzy nowe lakiery. I nowe nie tylko dla mnie, bo i na rynku :)
Udało mi się na szczęście dorwać je w Rossmanie, chociaż były już ostatnie sztuki!




Pierwszy wpadł mi w ręce lakier Baltic Sand z firmy Lovely - kolor niebieski. 
Cena ok 9zł

Nie zastanawiałam się nad nim zbyt długo, bo nie miałam czasu. Chwyciłam go po prostu i pobiegłam do kasy wraz z innymi kosmetykami.
W domu zakochałam się w nim bez opamiętania!

Po pierwsze: piękny kolor!
Po drugie super wygląda na paznokciu! - daje takie chropowate wykończenie - trochę jak papier ścierny.
Wygląda na prawdę świetnie...błyszczy jak marzenie :)
Dodatkowo schnie mega szybko - i mam go już trzeci dzień i żadnego odprysku. A warto podkreślić, że nie trzyma go żaden utrwalacz.








Zachwycona pobiegłam do Rossmana po pozostałe dwa kolory - bo z tej serii do wyboru mamy tylko trzy.
Niestety został na półce tylko żółty i to dwie ostatnie sztuki!


Ale na poprawę humoru kupiłam sobie inne cudeńko - lakier świecący w ciemności!
Również z firmy Lovely - z serii Dark Shine.
Lakier ten jest nafosforyzowany i świeci w ciemności :)
Jest prześwitujący więc mam w planie nakładać go na jakiś inny lakier :) a wieczorem...mmm super efekt <3


6 komentarzy:

  1. Niebieski najlepszy z tych piaskow, ale 9zl za niego nie dam, az tak mnie ten efekt nie uraczyl. Za to jestem b.ciekawa tego swiecacego w ciemnosci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na Lovely pogniewałam za obietnicę "2 tygodnie i będą w sklepie" a nie było ich za miesiąc :(
    Fajnie wygląda niebieski :) Taki bardzo brokatowy chyba jest, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. niedawno też kupiłam żółty piasek ;) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma ten świecący w ciemności

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale nie lubię takich brokatowych lakierów. Ale to rzecz gustu.

    OdpowiedzUsuń