wtorek, 4 czerwca 2013

Dużeee denkoo

Oto moje denko - trochę tego uzbierałam. Są to produkty które zużyłam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.





Dwa masła do ciała - oba uwielbiam! na pewno będe do nich wracać
Recenzje:
Synergen - KLIK
Perfecta- KLIK

Płyny micelarne - dotychczas mój ulubiony Rival i rewelacyjna Ziaja na którą się zdecydowanie przerzucam =)


Dwa kremy do twarzy:
Soraya - zakup nietrafiony - zbyt ciężki jak na krem na dzień. Za długo się wchłania.
Nivea mój ulubieniec - recenzja: KLIK :)

Żel z Bourjois - jeden z moich ulubieńców - recenzcja: KLIK
Szampon Radical
Żel pod prysznic Original Source - recenzja: KLIK



Mój ulubiony zmywacz do paznokci ISANA <3
Krem do stóp Lirene
Garnier
Suchy szampon Syos (bubel)

Dwa rewelacyjne maluchy :)
Maseczka do twarzy z glinką Ziaja
Maseczka do włosów Biovax

8 komentarzy:

  1. duuuze denko, fajny tez zel z Bourjois, a u mnie dzis kredka z Bourjois:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś tym masłem od Synergen - nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze Ci poszło !:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem udane denko :)
    Mi tez przypadły do gustu kremy z Nivea :) Zawsze mi się wydawało, że są za tłuste dla mnie, a jednak się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spore to denko. Ps. Bardzo lubię produkty perfecta, właśnie kupiłam sobie dzisiaj żel do myca twarzy i pelling.

    OdpowiedzUsuń