niedziela, 2 czerwca 2013

Nivea Q10 Przeciwzmarszczkowy - krem energetyzujący na dzień

Dziś pora na kolejną recenzję kremu Nivea =)
Nie będę ukrywać, że póki co jest to moja ulubiona firma jeśli chodzi o kremy do twarzy i z przyjemnością testuję coraz to nowsze sztuki.

Tym razem potrzebowałam kremu na dzień. Nie mam na razie większych problemów ze zmarszczkami, dlatego silny krem nie jst mi potrzebny. Oczywiście mam "tu i tam" jakieś małe zmarszczki a właściwie ich początki dlatego lepiej dmuchać na zimno i zakupić w miarę wcześnie jakiś krem w tym kierunku.

Mój wybór padł na Nivea Q10 Przeciwzmarszczkowy - krem energetyzujący na dzień





Od producenta:
"Krem wyraźnie redukuje widoczność zmarszczek oraz natychmiastowo pobudza skórę, aby wyglądała świeżo i promiennie.
Działanie:
- pobudza skórę i zmniejsza oznaki zmęczenia,
- skutecznie zwalcza zmarszczki od wewnątrz,
- zwiększa naturalny poziom koenzymu Q10 i kreatyny w skórze,
- dzięki filtrowi SPF 15 i ochronie UVA zapobiega powstawaniu zmarszczek pod wpływem promieniowania słonecznego.
Zmarszczki są widocznie zredukowane, a skóra wygląda świeżo i promiennie, jak po dobrze przespanej nocy. "



Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Ubiquinone, Creatine, 1-Methylhydantoin-2-Imide, Lycium Barbarum Fruit Extract, Chondrus Crispus Extract, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Linalool, Limonene, Parfum, CI 16035



Cena około 39zł Rossman - ja kupiłam w promocji za około 24zł - 50ml





Moja opinia:
Bardzo przyjemny krem! Pozytywnie mnie zaskoczył.
Szybko się wchłania więc super nadaje się pod makijaż. Skóra jest wyraźnie nawilżona, jakby odżywiona i wygląda świetnie.
Na prawdę z przyjemnością się go używa.
Dobra konsystencja - dość lekka.
Przyjemny, delikatny zapach - i brzoskwiniowy kolor.
Dodatkowo jest bardzo wydajny! Sięgam po niego codziennie.

Jedyny minut to jego SPF 15 - na bardziej słoneczne dni trzeba wybrać coś mocniejszego :)

Polecam! Na pewno kupię go ponownie (no chyba, że Nivea znowu wyjdzie z jakąś nową propozycją kremu)

3 komentarze:

  1. Przyda się na lato.fajnie że zawiera filtr UV.Nivea to marka która jak dotąd mnie nie zawiodła.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety kremy firmy Nivea strasznie, ale to strasznie podrażniają, wręcz aż wypalają mi twarz.. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałabym się nad tym minusem. :) W końcu krem - przynajmniej w moim przekonaniu - powinien przede wszystkim nawilżać. Jeśli chcemy dodatkowej ochrony, musimy postarać się o nią, ale raczej nie powinniśmy wymagać tego od zwykłego kremu na dzień. Trzymaj się cieplutko! :)
    Ja też bardzo lubię kremy Nivea. :)

    OdpowiedzUsuń