piątek, 31 maja 2013

Maybelline, Affinitone Perfecting & Protecting Fundation with Vitamin E

Maybelline, Affinitone Perfecting & Protecting Fundation with Vitamin E
Cena - ok 26zł Rossman

"Podkład o ultralekkiej, płynnej konsystencji zapewniającej równomierne pokrycie skóry. Pozwala jej oddychać nie zatykając porów. Dzięki zawartości witaminy E gwarantuje 8-godzinne nawilżenie.
Affinitone, w którym zastosowano technologię Shade True, zawiera delikatne mikro-sfery i perełki, które zapewniają idealne wykończenie makijażu i świeży wygląd.
Jest to pierwszy podkład z naturalnymi pigmentami koloru, które pokrywają niewielkie przebarwienia skóry i perfekcyjnie dopasowują się do jej odcienia oraz struktury.
Dostępny w 6 odcieniach."

Skład: aqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, methyl methacrylate, crosspolume, butylene glycol, dimethicone isoeicosane, disterdimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1dimethicone, sodium chloride, phenoxyethanol, c9-15 fluoroalkohol phosphate, polyglyceryl -4 isostearate, hexyl laurate, butylparaben, tocopherol, panthenol, propylene glycol, royal jelly, chamomilla recutita/matricaria flower extract [+/- may contain ci 77891/titanium dioxide, ci 77499, ci 77491, ci 77492, iron oxides, mica] (28.04.2008)


Moja opinia:
Podkład w miarę okej. Faktycznie bardzo szybko i ładnie dopasowuje się do koloru skóry!
Krycie ma dobre i przyjemnie się go aplikuje. Daje uczucie takiej delikatności na twarzy a co najważniejsze nie wysusza skóry. Jednkaże nie polecam go osobom o tłustej cerze - ja mam cerę mieszaną i musiałam się jednak trochę dopudrować, aby się nie świecić.
Konsystencje ma leistą i bardzo rzadką - na początku miałam problem aby go opanować :)
Podstawową jego wadą natomiast jest słaba trwałość - niestety.




Plusy - 
  • cena
  • nawilża
  • łatwo się go rozprowadza
  • pięknie wtapia się w skórę
  • dostępny
  • daje przyjemne uczucie świeżości
  • lekko rozświetla
Minusy:
  • zbyt rzadka konsystencja
  • krótko się utrzymuje na twarzy
  • nie nadaje się do cery tłustej


3 komentarze:

  1. Ja lubię podkłady matujące właśnie ze względu na skórę mieszaną, więc pewnie nie przepadalibyśmy za sobą :) Polecam Ci lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Affinitone, ale wersję 24 i strasznie mnie wysuszał. Ciekawe jakby się ten sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Twoją opinią co do joty, fajny podkład ale na godzinę, max dwie, potem go nie ma. konsystencja jest okropna, wstydziliby się sprzedawać taką wodę :)

    OdpowiedzUsuń