sobota, 25 maja 2013

Zakupy Rossman - 40% ! :) podejście nr 1

Oczywiście nie było szans, abym na tą promocję nie poszła. Wiadomo -40% to na prawdę korzystna obniżka. Zrobiłam listę zakupów. Postanowiłam, że opanuję się i kupię tylko to, co używam najczęściej i to co mi się kończy. Warto w takiej sytuacji zrobić zapas. Postanowiłam kupić na 100% krem Nivea na zapas (recenzja KLIK), żel do twarzy i tonik bo akurat mi się kończy. Chciałam również kupić jakiś drobiazg dla mamy. Ale wyszło jak zawsze - w koszu wylądowało dużo więcej rzeczy :) No cóż...tak czy siak zaoszczędziłam. Ponadto żal nie wziąć np kremu od Ziaji za 3,50zł... =)

Kupiłam między innymi masło do ciała od Eveline - namówiła mnie do niego...Pani w sklepie! =)
W Rossmanie istne szaleństwo, kobiety biegają po sklepie jak na maratonie!
No i doskoczyła do mnie pewna Pani szepcząc, że to masło od Eveline rewelacyjnie działa i jest za 6zł! Przy okazji chyba uznała, że mój krem Nivea który miałam akurat w ręku jest dobry, bo też sobie taki do koszyka wrzuciła.
Ah...no więc wzięłam to masło =)
Jedyne co stwierdzam to, że zapach jest piękny! Narazie masło odstawiam na półkę, poczeka grzecznie na swoją kolej =)



Najpierw smutna historia..
Kupiłam dwie pomadki Kate Moss - za 11zł sztuka w kolorze 20 i 14.
Jedna dla mojej mamy na Dzień Matki - nr 14
Niestety kolor nr (róż) 20 wzięłam dla siebie i kolor nie do końca mi odpowiada :( 
Zastanawiam się co z tym fantem teraz zrobić,, bo na oddanie za późno - a może ktoś się chce zamienić? =)


Krem Nivea - mój ulubiony, to jest moje trzecie opakowanie 11zł
Krem Ziaja pod oczy z kozim mlekiem za 3,50zł


Żel do mycia twarzy Garnier ok 8zł - jeszcze takiego nie miałam, wzięłam do spróbowania
Tonik Ogórkowy Ziaja - 3,50zł - mam aloesowy, ten wzięłam na próbę i na zapas. 



 Lakier Lovely - dla mamy w parze z pomadką oraz mały lakier z MissSporty - oba za ok 3,50zł

7 komentarzy:

  1. na pewno nie pozalujesz toniku ogorkowego:) z serii kozie mleko mialam krej i tez barrrrrdzo mi pasowal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) ja również zaszalałam dzięki tej promocji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwelbiam te pomadki Kate, wciaz chce nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadki kate moss kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Rossmannie to nawet przecisnąć się nie mogłam :P Ja kupiłam dwa balsamy z Eveline za niecałe 5 zł :)

    Zapraszam na przegląd moich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam się skusić na tą pomadkę, nr.14 jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś na szczęście już nie zdąże chociaż chodzi mi po głowie konkretny nawilżający krem, myjadlo do buzi, bo te mi się szybko kończą i tonik, bo akurat brak. te zakupy byłyby akurat w pełni uzasadnione.

    OdpowiedzUsuń