czwartek, 23 maja 2013

Zakupyyy - jeszcze NIE ROSMANOWE

Ahh długo mnie tu nie było!
Oczywiście jak co dzień, co tydzień i co miesiąc powtarzam sobie, że już nic więcej nie kupię...
Ba! obiecuje nawet!
Ale cóż począć..my kobiety ciągle czegoś potrzebujemy - aby być piękne i poprawić sobie humor :)
humor poprawia mi myśl że niedługo dotrą do mnie kosmetyki firmy Balea - jupi!

A jutro lecę do Rossmana na 40% promocję !!! <3

Przygotowuję się również do dużego projektu denko :)
A póki co przedstawiam moje nabytki - niektóre po raz pierwszy:



1) Maseczka Biovax do włosów - kupiłam po raz pierwszy do wypróbowania - jest bardzo przyjemna i żałuję, że nie kupiłam od razu dużego opakowania bo było wtedy w promocji. Ta saszetka starczyła na jedno użycie - koszt - ok 3zł Superpharm

2) Zmywacz do paznokci Isana - mój ulubiony - ok 3,50zł Rossman
3) Nivea Q10 krem do twarzy - niedługo recenzja - koszt około 20zł Natura
4) Baza pod cienie Ingrid - 15zl Allegro - niedługo recenzja
5) Kredka do oczu Lovely - moja ulubiona - ok 7zł Rossman
6) Cień do powiek MySecret - 3,50zl w promocji Natura
7) Lakier do paznokci Wibo Gel like- ok. 5zł 
8) Lakier do paznokci Miss Sporty Metal Flip - 5zl - niedługo recenzja
9) Błyszczy Mysecret Eat Me Czekoladowy- 8zł Natura
10) Nabłyszczacz i wysuszacz do paznokci MySecret 9zł
11) Tonik Ziaja aloesowy - 7zł Rossman
12) Mgiełka do włosów tłustych Radical - 9zł
13) Żel pod prysznic Original source - 8zł
14) Pianka do mycia twarzy Rival - 8zł Rossman
15) plastry do depilacji twarzy Sensual - 8zł

2 komentarze:

  1. na pewno biovax Ci posłuży jeśli kupisz pełnowymiarówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już w Rossmannie byłam ale chyba jeszcze raz się wybiorę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń