sobota, 23 marca 2013

Pomadki Celia

Pomadki Celia 2 w 1 - Nawilżająca pomadka - błyszczyk.
Cena to ok 10zł.

Ja posiadam dwa kolory.
Pierwszy jest z serii Nude - 602
Drugi Best Beauty Buys - 507




po lewej: nude 602, po prawej 507
Jeśli chodzi o kolor 602 to daje półtransparentny efekt, kolor jest cielisty i ma właściwości nawilżające.
Kolor 507 również daje półtransparentny efekt jednakże ma w sobie delikatne błyszczące drobinki.
Obydwie pomadki mają piękny winogronowy zapach.
Dodatkowo mają bardzo eleganckie opakowanie.
To tyle jeśli chodzi o dane techniczne :)

Moja opinia:
Pomadki te są moimi ulubieńcami. Zakochałam się w nich!
Są kremowe, nawilżające i na prawdę ładnie wyglądają na ustach.  
Dodatkowo zachęca ich zapach i używa się ich z przyjemnością :)
Cena to zaledwie 10zł więc na prawdę warto w nie zainwestować.
Ja najpierw kupiłam jedną ale zaraz potem pobiegłam do drogerii po kolejną :)
Przypuszczam, że zakupię jeszcze inne kolory.
Jedyne na co trzeba uważać to ich konsystencja. Wielu osobom się niestety te szminki łamią, aczkolwiek mi jeszcze nie.
Nie wysuwam ich zbytnio żeby się nie złamały i narazie jest wszystko w porządku. zobaczymy jak wytrzymają cieplejsze dni i czy wtedy się nie stopią.
Polecam :)








4 komentarze:

  1. świetne one są! i te cudowne opakowania <3 mimo licznej kolekcji szminek, posiadania tego cuda bym nie odmówiła :))

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dwa numerki 602 i 605 :) Są rewelacyjne naprawdę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, nie znam, będę buszować po drogeriach!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jak to jest na ustach

    OdpowiedzUsuń