czwartek, 28 marca 2013

Tusz do rzęs Maybelline 100% Black

Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum Express 100% Blacl

Produkt: Colossal Volum' Express 100% Black, Maybelline
Pojemność: 9ml
Cena: ok. 22 zł w promocji - ok 30zł normalnie więc polujcie na okazje


Opis producenta: Kolosalne pogrubienie za jednym pociągnięciem szczoteczki! Dla kogo? Dla kobiet pragnących maksymalnie pogrubionych rzęs.
DZIAŁANIE: Opatentowana szczoteczka Mega Brush dostosowana do konsystencji tuszu, pozwala na szybkie nałożenie formuły na rzęsy; Precyzyjne rozdzielenie rzęs; Kolosalne pogrubienie, dzięki nowej formule nasyconej kolagenem.
EFEKT: Kolosalne pogrubienie za jednym pociągnięciem szczoteczki Intensywny makijaż rzęs.


Moja opinia:
Jest to póki co mój ulubieniec :) 
Baaaardzo go polubiłam, mimo iż jego poprzednik sprawdzał się równie dobrze (recenzja KLIK)

Jak dla mnie same plusy:

  • piękna czerń
  • super gruba szczoteczka idealnie maluje rzęsy
  • brak posklejanych rzęsów
  • naprawdę mocno podkreślone, pogrubione rzęsy
  • wydajny
  • długo pozostaje świeży
  • nie obsypuje się
  • super wygląda jedna warstwa tuszu jak i dwie warstwy
Dodatkowo muszę Wam powtórzyć słowa mojego chłopaka 
na widok pomalowanych tych tuszem rzęs:
"A co Ty, sztuczne rzęsy sobie doklejałaś....?"


Na pewno kupię go ponownie, kuszą mnie jeszcze tylko inne wersje :) 
Ale ten tusz serdecznie polecam.


7 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu u mnie ten tusz sie nie sprawdza :( Chyba moje rzesy wolą silikonowe szczoty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich naj tuszy :D Ile jego opakowań "zjadłam" to nie da się zliczyć :D Obecnie używam tuszy z Max Facotra, ale często do tego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z moich najulubieńszych tuszy :) jednak jego największy minus to okropne osypywanie się z czasem użytkowania

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam takiego tuszu , ale chyba go wypróbuję;) moje rzesy są baaardzo cienkie;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie sprawię ten tusz:) Mam aktualnie Rimmela też ma grubą szczoteczkę, ale nie jestem zbytnio zadowolona...
    Zaczynam swoją podróż z kosmetycznym blogiem i serdecznie zapraszam:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bardzo go lubię :) Chyba przede wszystkim za nie-silikonową szczoteczkę, których obecnie jest pełno na rynku.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń