wtorek, 16 kwietnia 2013

Farmona Sweet Secret Masło do ciała - czekolada i pistacja

Farmona - Sweet Secret- Masło do ciała - ciemna czekolada i orzech pistacji
Cena 14zł - 225ml

"Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji. Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza i wyszczupla ciało, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu."

Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclomethicone, Cera Alba, Parfum, Propylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pistachia Vera Seed Extract, Acrylates /C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, CI 19140, CI 14720, CI 42090. (18.02.2010)


Moja opinia:
Produkt generalnie w porządku. Ma ciekawą konsystencję musu - dość gęstą niczym galaretka! Jest bardzo wydajny. Bardzo intensywnie pachnie! Długooooo ten zapach utrzymuje się na skórze.
Sam zapach niestety mnie nie przekonał - to połączenie czekolady z pistacją w tym przypadku zupełnie się nie udało. Jest nawet nieco drażniący i na dłuższą metę nie da się go znieść. Na początku bardzo mi się podobał ale z biegiem czasu niestety stał się drażniący. W tym momencie prawie wykończyłam to opakowanie i szczerze mówiąc z ledwością bo ten zapach mnie odpycha. Szkoda bo masło samo w sobie super! Fajnie się rozprowadza i jest przyjemny w dotyku. 
Niska cena, wydajny, długo utrzymuje się zapach, nawilża - także może ta sama wersja  produktu ale w innym zapachu będzie idealna :)



8 komentarzy:

  1. Mi jak zapach nie podejdzie, to taki balsam zużywam lata świetlne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam uraz do tych produktów :P są takie słodkie, że aż odpychające

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go wraz z żelem pod prysznic z tej samej serii i już nie mogę doczekać aż się skończy. Zapach jest dziwny choć przestał już mi przeszkadzać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda, jak lody czekoladowe:) Nie miałam jeszcze tego kosmetyku...
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, zapraszam do mnie AGATUSZKAA.BLOGSPOT.COM do komentowania i obserwacji ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubie kosmetyki z farmony!:-)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili z chęcia zaobserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. poproszę o jakieś propozycje kremiku na celulit :). Uzywałam kremu do twarzy i bylam bardzo zadowolona. Wypróbuje to masło :)

    OdpowiedzUsuń